Airsoft – Jilava

Inca o Duminica, pentru noi inca o zi in bocanci, combinezoane si salopete de camuflaj, inca o zi in care uitam de toate. Si astazi s-a jucat Airsoft.

Dis de dimineata ne-am adunat

Dis de dimineata ne-am adunat

Am inceput cu briefing, ammo check si o ultima tigara inainte de primul scenariu al zilei. In briefing ni se dau obiectivele jocului, reguli specifice, suntem impartiti in 2 echipe.

Briefing

Briefing

Echipele pleaca spre pozitiile unde ficare isi stabileste baza. Fiecare echipa isi va apara baza si va incerca sa o cucereasca pe cea a echipei rivale. Grupuri din echipa noastra se desprind pe drum, se planuiesc mici ambuscade si se gasesc pozitii usor de aparat.

Cover

Cover

Impreuna cu doi prieteni, ma ascund intr-un vagon. Aici asteptam inamicul. Unul din prietenii mei are o arma cu luneta foarte precisa, eu trec in alt vagon pentru a-l acoperi in caz ca va fi reperat.

Sniper

Sniper

Suntem bine ascunsi, bine inarmati, le va lua o vreme sa ne scoata de aici.

Always outnumbered, never outgunned

Always outnumbered, never outgunned

Lupta se muta pe sub vagoane …

Daca m-ar vedea mama sub tren...

Daca m-ar vedea mama sub tren...

Intalnim si fauna patriei…

Hamburgers, Anyone?

Hamburgers, Anyone?

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un comentariu